14.5.2013

sum newbies

Oivoi mikä materialismionnellisuus mut valtasi tänään, kun tsekkailin mun vaatekaapin uusia lemppareita. On tullut taas kierrettyä kirppareita enemmän ja oon sen lisäks sukeltanut äitin ja mummon vaatekaappiin. Uusi mutta pitkään kaivattu tuttavuus mulle on nuo ylimmän kuvan vansit, joista oikeenpuolimmaiset on kirpparilta ja tummansiniset carlingisilta alennukseen puhutut. Rakkaus reppu taas ollaan Rassettimen kanssa tuunattu uuteen uskoon ja ite ainakin tykkään hirmusti. Turkoosi anorakki ja punainen takki AH mitäpä niistä voi muuta sanoa kun että rakastuin! Vikassa kuvassa komeilee antibiootteja popsiva väsypulla. Oon hieman ylirasittunut tästä kevään loppurutistuksesta ja vaikka aurinko paistaa ja tekis mieli ulos shortseissa kirmailemaan, mun toinen puoli haluaa vaan nukkua nukkua ja nukkua. Onneksi kesä on kohta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti