14.4.2014

Reikä sukassa



Aina ku mulla menee hyvin tuntuu et kohta kumminki menee huonosti tai sattuu jotain, koska menee hyvin. Olikohan tossa lauseessa mitään perää.. Tai yleisesti ottaen mulla ei oo mistään mitään valitettavaa vaikka yleensä mua ärsyttää joku asia olise pieni tai suuri. Ymmärtääköhän tosta nyt että oon valittava ihminen haha. Mua ei oo ehkä siunattu kirjotuslahjoilla vaikka mielikuvituksella kylläkin, ku pienenä koulus kirjotin sellasia kuuden sivun tarinoita ja takasin sain punatussilla alleviivatun tekstin kirjotusvirheineen.

Tanssitunneist saatiin pääsiäislomaa tää viikko kunnes avasin mun kalenterin ja huomasin että ehei turha luulo tää viikko vietetään coomalla niinkun yleensä ja mikäsiinä kun on kamut ja nuudelit.

Nyt palaan opiskelun pariin! (en oikeesti)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti