12.5.2014

RAA


Viikko sitten Rasse kotiutti maaaailman sulosimaan otuksen, vauvakisun. Tyttökissalle oli vaikee keksiä nimeä joten ristittiin se nimellä Raa. Raa on 12 viikkoa, eli on siis vielä ihan vauva ja pienikokoinen ikäisekseen, sen päivärytmiin kuuluu lähinnä ruokailua, nukkumista ja riehumista siihen asti että sillä on taas nälkä tai se nukahtaa. Vapaa ajallaan Raa tykkää vaania jalkoja ja käsiä, sekä sukellella sohvan alle piiloon leikkimään, kissa on selkeesti myös anarkisti ja vastustaa koulutusjärjestelmää, sillä läksyjä ei sen seurassa saa tehdä ilman että kirja kärsii. Jostain syystä se myös rakastu ihan totaalisesti vessaan ja kun sen oven laittaa kiinni tää ruipelo pyörii ovella seuraavat kymmenen minuuttia. Nukkuminen kisun kanssa on myös hankalaa sillä vaavi on erittäin sosiaalinen yöeläin, eikä suostu riehumaan yksin vaan raapii hereille. 
Vauveli on siis erittäin tempperamenttinen ja siksi rakas katti. Ja just tällasta vauvelia oon mun elämään kaivannu, sen seurassa stressi vaan katoaa ja kun kisse nukkuu sitä silitellessä olo on mitä autuain. Jos jaksoit lukea tähän asti ihmettelen, mun oli vaan pakko vielä jakaa mun rakastus ja innostus vielä teidänkin kesken. Jotenkin tuntuu, että lähipiiri on mun kissajuttuihin jo kyllästynyt. Lopuksi vielä hullu leikkisä Raa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti