10.6.2014

Kesälomalle!

 Näinä viikkoina oon :

Oon saanu kirpparilta rahaa joista puolet on menny ruokaan reenejen lomassa..
Viettäny ihanan äitin synttäreitä..
Reenannu sooloa, duoa, pienryhmää, muodostelmaa ja produktionia..

Ostanu uudet arskat..
Matkannu parhaan duo kamun kanssa Vantaalle jossa Miranda majoitti meidät kisaviikonlopuksi..
Tanssinut ja iloinnut cooma porukan kanssa mahtavista suorituksista..


Ensimmäinen kuva kertoo mun olosta kisojen jälkeen..
Juhlittiin Team Cooman SM kultaa..
Käytiin tankkaamassa burgereilla paluumatkalla..


Liukastuin sooloa reenatessa ja satutin selän..
Iloitsin cooman sijoituksista: Aikuistenpienryhmä Team Cooma SM kulta, Aikuistenpienryhmä Cooma Dancers sija 5, Junnujen pienryhmä Drop sija 9, Aikuisten duo V&V sija 7, Muodostelma aikuiset Cooma Show sija 6, Muodostelma junnut sija 10, Production cooma sija 2, Naiset soolo Sanni Järveläinen SM hopea, mun sija 12, Soolo miehet Rasmus Tirronen SM hopea!

Oon helpottunu, että nyt voi hengähtää mutta ootan jo Cooma Camppiä ja Summer Workshop weekkiiä enemmän kun mitään ! Sain myös viikonlopputöitä joten olen happyy!

Hyvää kesälomaa!








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti